El Benjamí B de la UD Alginet guanyen la lliga i la Fase d’Or

Compartir:

El Benjamí B del club s’ha proclamat campió de la lliga com de la Fase d’Or, culminant una temporada extraordinària que quedarà en el record de jugadors, famílies i aficionats.

L’equip alginetí ha protagonitzat una trajectòria brillant al llarg de tot el curs, mostrant una gran regularitat i competitivitat. Els joves futbolistes només van encaixar una derrota en l’últim partit de la temporada, quan ja havien assegurat matemàticament el títol.

Al capdavant del grup ha estat l’entrenador Cala, acompanyat pels delegats Rubén i Miquel. El treball fet durant tota la temporada s’ha vist recompensat amb un doblet dels blavets.

La plantilla de campions l’han format els jugadors Carles, Noel, Diego, Noé, Ernest, Marc Carbó, Marc Tomàs, Lluís, Yassin, Leo, Nizar i Bruno.