El divendres 24 de setembre, es portava a terme a les oficines de Serveis Socials, la posada en comú entre l’equip de treball de Serveis Socials, la regidora i l’empresa coordinadora del projecte, dels diferents aspectes necessaris per a incloure en l’elaboració del Pla d’Inclusió i Cohesió Social d’Alginet.
Un Pla que té com a finalitat “poder detectar totes les problemàtiques en temes d’inclusió, tant les més greus com les lleus. En detectar-les podem treballar sobre elles per solucionar-les”, comentava la regidora de benestar social, Carmen Ribera.
“A més a més, si disposem d’aquest pla, podem sol·licitar totes les subvencions que la Generalitat trau en aquesta línia. És a dir, tenir un Pla d’Inclusió és requisit indispensable per a poder demanar qualsevol cosa a la Generalitat”, explicava Ribera.
A part de l’encontre, aprofitant que era divendres i a la plaça hi havia mercat, s’han fet enquestes a peu de carrer per tal de valorar l’opinió dels veïns i veïnes.
Des de la regidoria s’anima als ciutadans i ciutadanes a realitzar l’enquesta per poder tenir una visió més àmplia de l’opinió del poble.
Els interessats a participar poden fer l’enquesta a través de l’enllaç https://es.surveymonkey.com/r/RXR8GDG
A més a més, des de l’empresa coordinadora s’ha activat un número de WhatsApp i Telegram i un correu electrònic per poder deixar opinions, resoldre dubtes o aportar idees.
El número és el 722 35 15 28 i el coreu electrònic és alginet@planinclusion.org.